® Ny vecka, nya händelser?

Publicerad 2013-01-07 13:32:00 « Vardagen,

Min vecka ser ungefär ut såhär just nu:
Måndag:
Tvätta + styrelsemöte
Tisdag:
Akupunktur
Onsdag:
Skolan börjar! <3
Torsdag:
Akupunktur
Fredag:
Psykiatri 2 (skola)
 
Det ser kanske inte ut att vara speciellt mycket, men för mig blir det många tidiga morgnar och det är det värsta jag vet! Jag fungerar bäst om jag får sova till 8-9 ungefär. Sen är det ju så att akupunkturen är inne i Örebro, och bussarna går inte sådär jätte ofta. Så det brukar bli en heldag i Örebro pga utav det.
 
Idag ska jag borsta igenom Skrutten/Spåne, och klippa klor på dem tre musketörerna + Zheeba :) Men nu först blir det en långis med Zheeba.. <3
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela