® Nu är det sådär mycket igen!

Publicerad 2013-01-06 20:27:00 « Vardagen,

Nu har det kommit till en viss gräns igen. Jag känner att det är alldeles för mycket runtomkring, och jag exploderar snart! Jag måste försöka tänka på mig själv, vad vill jag?! Vad har jag för behov just nu? Och bara göra som jag vill och känner för.. 
Självdisciplin! Det är mitt nyårslöfte - det ska banne mig stärkas!
 
Självklart har man alltid ett val, och om man mår dåligt över ett val man gjort så ska man inte göra om samma misstag igen. Men sen krockar det lite grann med respekt och hänsyn, emellanåt.. Ni frstår ju ingenting just nu, men jag gör ^^
 
 
Jag ÄLSKAR även när människor går in för en sak, och efter tag ändrar uppfattning och är helt emot det, men sen vänder och går tillbaka i samma fotspår. Jag ÄLSKART! ;)
 
 
Nu har jag dock lite att göra, för ovanlighetens skull, innan det är sängen.
Jag inväntar bättre ekonomi, så jag kan fixa allt som ligger i bakhuvudet också!
Nu ska jag iaf ge ninisarna lite mer kärlek, ge lite extra hö, pelletsen, rensa lådorna och dem ska få nytt vatten :) Samma procedur varje kväll - det är skönt med rutiner!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela