® Kanin utställning?!

Publicerad 2013-01-03 06:41:00 « Fyrbenta Gnagare,

Jahopp! 2013 gör sig påmind med många roliga utställningar jag vill åka på. Framförallt för att ställa ut Spåne / Skrutten (Hannes) men finns det en kelklass så vill jag gärna ställa Tutti också..
16 Mars är den närmaste, vad jag tror. 
Sen får vi se om det blir av, det är ju mot Arboga - så vore kul om man kunde åka iaf.
 
 
Sen ska jag ställa ut Zheeba i Örebro i sommar, andra och kanske sista gången. 
 
Jag har skickat in en medlemsansökan, så får vi se om jag gjort rätt ^^
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela