® Första bytet

Publicerad 2013-01-15 20:10:22 « Vardagen,

Jag gick ut i förrådet och tänkte rota tills jag hittar fälla nr2. Och när jag sen lyfte lite på plast som låg lite över golvet så låg fällan där. Det tog någon sekund innan jag fattade att det var en mus i den! YAAY! 
 
Jag befarade det värsta, att h*n hade sprungit runt och fortfarande lever men icke. Mitt livs första fångst. Och jag måste erkänna att det är banne mig beroende framkallande, oavsett vad ni säger ;)
 
 
Jag ska gå ut om en stund igen, och kolla hur det ser ut i fällorna då jag laddade om dem. Muhahaha!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela