® Det finns ingen hjälp att få

Publicerad 2013-01-30 07:26:45 «

Jaha, då har jag pratat med en läkare (som vikarierade som verksamhetschef) igår, och han berättar att läkarna inte kan göra något mer medicinskt. Dvs inga smärtstillande, ingen behandling utan jag ska simma, utöva Pilates och gå ner i vikt. Ja, och sluta röka då. (Självklart)

Jag pratade med sjukgymnasten, och berättade om detta, och även han känner sig besviken. Överkörd! Men han visade mig alla övningar, och sa sen att jag väljer själv om jag vill och kan göra dem. Och det var som jag sa åt han, att ska jag sätta mig på en sån där boll så vill jag bli fast tejpad. Jag kanske klarar av en utav alla övningarna.

Men vi skulle iaf prova tens apparat nästa vecka. Och jag ska försöka att inte hugga halsen av folk.

Min smärta dämpar mitt humör!

Ett djur ger dem smärtstillande under rehabilitering, så att dem inte fel belastar. Men människor då?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela