® Den skärande smärtan!

Publicerad 2013-01-29 07:15:23 «

Jag vet inte hur länge till jag orkar med den här stelheten, den här skärande smärtan i ländryggen som sprider sig ner mot bäcken.
Det är tur att jag ska till sjukgymnasten och vräka ur mig om all smärta, och prata med han om tens apparat. Ja, vad ska jag annars göra, när inga läkare vill hjälpa en?

Nu sitter jag på bussen in till staden. Jag ska möta upp mamma för att sedan åka till mormor och hjälpa henne med något. Sen åker mamma och jobbar, och jag åker till mammas lägenhet. Sen i eftermiddag ska jag till sjukgymnasten. Jag skulle åkt till Lindesberg, men det vart avbokat pga sjukdom. Så jag väntar på ny tid :-)

Jag fick sällskap av en busig men mys sugen kissunge, imorse.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela