® Andra bytet är fångat!

Publicerad 2013-01-16 07:15:52 «

Strax efter gårdagens sista inlägg kollade jag i förrådet, och där låg det en mus till! yes! Muhaha! ;-)



H*n fick dock ligga kvar då h*n var för mjuk. Så efter skolan idag ska jag sopa bort så mycket frön jag kan, samt kasta påsen om jag inte sparar det. Sen ska jag kanske köpa fler fällor. Allt för att få bort så många som möjligt så jag kan ställa in hö.


Och eftersom att det snöat som fan i över 24timmar, så ligger det ungefär 2dm snö att ta sig fram i. Det gillar inte min rygg, och igår ramlade jag. Jag börjar bli trött på det här.



Nu är jag iaf på väg till skolan. Som alltid sitter jag i god tid. Vi börjar kl 9, och jag är på plats 7.30. ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela