® Allting känns hopplöst

Publicerad 2013-01-10 20:11:31 « Personligt,

För att förstå min historia, läs dessa inlägg innan:
* Utredning på min ryggvärk - ramlade för 7 år sen
* Fortsatt utredning
 
Idag fick jag ett brev med posten, där det står att läkaren inte vill göra någon magnetröntgen. Han menar på att det gör man bara inför en operation. Jag kopierade brevet och bifogade det i ett mail till min sjukgymnast där jag även fråga hur jag ska gå tillväga nu.
 
Visst, läkaren har rått mig till viktminskning, simträning och specialträning hos sjukgymnast, men jag vill ju ta reda på vad det handlar om. Och framförallt när sjukgymnasten tror på Bechterews och läkaren tror på något annat. Då vill jag iaf ha reda på vad som är fel och vad jag kan göra åt det.
Att jag behöver gå ner i vikt, det vet jag redan och har vetat en läääängre tid, att röra på sig hjälper också.
Men just nu känns det så hopplöst - jag känner mig fast i ett hål!
 
 
Det känns som att det är skitsamma numera. Jag kan lika gärna ge upp något i mitt liv som jag har igång nu. Jag har nog med bekymmer, jag behöver mer positiva grejer! Jag behöver fokusera på mig själv, jag behöver ha starkare självdisciplin! Kan man beställa det någonstans?
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela