® Akupunktur väntas

Publicerad 2013-01-13 19:31:04 « Vardagen,

Imorgon är det dags för 5e omgången med nålarna.. Jag håller öppet sinne och håller tummarna. Ska även prata med sjukgymnasten om hur jag ska gå tillväga med utredningen. Annars får jag väl göra som faster Annika säger, byta läkare och hålla på tills jag får något ordentligt svar på det hela..
 
Jag försöker även få tag i han som ska bygga min kaninbur, så jag får hem den under veckan. Men det verkar ju hopplöst. Och då har jag konsekvenser utav det. Och så är det ju bara. Affärer som affärer.
 
Nu ska jag skutta in i duschen, för att sen umgås med Marcus innan läggdags.
Det har varit en rätt lugn dag idag :) Lyckades ta ett par fina kort på Dumle också, men dem kommer med tiden ;)
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

Publicerad 2013-01-13 19:36:27

ska med försöka få akepunktur:)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska prova. Inga biverkningar som med läkemedel, så det tycker jag absolut :)
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela