® Söndag

Publicerad 2013-02-24 10:33:37 « Fyrbenta Gnagare, Vardagen,

Jag har kommit en bra bit på väg med mitt ena skolarbete. Nu är det mest intervjuer kvar, så jag får lite mer kött på benen om ämnet. Och inte bara för min egna skull, för att lära mig om andra, utan även för samhället.
 
För 15 dagar sen parades Tutti o Dumle, idag började Tutti att boa. Så nog är det på riktigt, jag håller alla tummar att allt går bra och att hon blir en bra mamma :)
 
 
 
Efter allt olyckligt som har hänt, och Marcus ändå är ledig, så ska vi gå på bio imorgon kväll. Första gången jag är på bio, på minst 7 år, kommer bli mycket intressant! Men, det är en träning det med! Zheeba kommer vara hos Mia under kvällen, så hon kommer ha det hur bra som helst. Jag o hjärtat ska äta ute och gå på bio, och sen hem och nanna. Det ska bli skönt att komma ut, bara han och jag. Ut i världen, än bara sitta hemma och glo på film. Det är en helt annan upplevelse, om jag nu kan klara av det! Men det är ett annat bekymmer.. 
Vi ska iaf se Hobbit i 3D ! Äntligen!!  
 
... Life goes on, even if its rough!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-02-25 15:37:29

Otroligt söta små kaniner!Spännande med kaninungar.
Fin blogg!

Svar: Kommer bli otroligt spännande att se vad det blir för färger :)Tack ska du ha, och detsamma :D
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela