® Även om

Publicerad 2013-02-07 22:41:57 «

Även om man gör något bra, betyder det inte att det är lätt. Att ta beslutet är ibland lättare att ta, än att ta konsekvenserna för handlingen..

Trots ärren som finns på näthinnan är jag ändå glad över att ha fått dem. Utan dem hade det varit overkligt. Utan mitt beslut hade konsekvenserna varit värre... För andra.

Jag reder mig, till slut, jag behöver bara tid... Tid att gå igenom, tid att acceptera, tid att sörja och tid att finna tillbaka till verkligheten.

Jag kommer dit en dag, och då tar jag inget för givet. Jag blir starkare av det här, jag vet det - men vägen dit är lång.

Och trots att jag skrattar, och är glad, är jag innerst inne krossad. Det är en tomhet, det är minnen, det är inte bara en sak..

Jag hoppas bara att du har tålamod med mig, att du kan förstå att det tar tid - att jag kommer komma tillbaka till dig. Att jag kommer vara mig själv igen, allt har sin tid.

Jag älskar dig, att du står ut med mig. Tro inte på allt, det är något annat som visar sig. Något som jag själv är rädd för, något som inte är likt mig. Behandla mig väl, och jag kommer komma tillbaka..


Jag älskar dig, och jag vill dig bara väl <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela