® Dagarna fortskrider

Publicerad 2013-12-03 19:17:00 « Vardagen,

Dagarna går framåt, är det inte jobb så är det vila och andra måsten. Igår var jag till körskolan och läraren vart positivt överraskad att jag klarade av så mycket för att bara ha kört ett par gånger. Och han tror inte att halkbanan är några problem ;-)

Så nu har jag fått läxa av honom, tills nästa gång, så när jag blir ledig (eller orkar och tiden finns) så är det ut och köra med gubben här hemma <3

Målet är uppsatt, vi får se om det går som planerat ;-)



Känns iaf skönt att få jobba lite. Då kan man ta det lugnt dem dagarna man är ledig, förutom imorgon. Jag skulle varit ledig men erbjöd mig att hoppa lite halv akut.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela