® Händer rätt mycket

Publicerad 2013-08-07 20:27:27 « Vardagen,

Jag bara älskar att jobba, när det går bra och man får höra att man är duktig eller snäll. En positiv kommentar och det gör hela min dag :-)



Här hemma är det som vanligt nästan. Marcus har börjat jobba, och är nu ledig en vecka <3 Jag pillar vidare med frön, blommor och lite annat onödigt men roligt :-P

Imorgon jobbar jag sista dagen på schema, så nu är jag timvik igen. Ska slänga iväg ett mail till beroendecentrum också...
Fiska lite.

Så imorgon natt åker jag och Annika på roadtrip! <3 Ullared och Perstorp, hämta kaninskrälle :-D

Nu vet jag inte vad jag mer kan skriva.. Känns som livet flyter på, med tragiska händelser runt om :-(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela