® Duschad hund + hundvakt

Publicerad 2013-08-24 19:09:04 « Vardagen,

Fanny o Goliat kom imorse. Vi har hunnit med att dela ut pussar och bus, duschat Zheeba, kollat in kaninerna och ätit middag..



Märks att Zheeba börjar bli gammal, och sorgen som infinner sig när jag börjar tänka på den dagen.. En hemsk dag. När Smokey somnade in, var jag ung och dum. Jag tog den första bästa valpen, jag ångrar mig inte idag. Men om jag gick ner mig så mycket då, hur dåligt kommer jag inte må den dagen då Zheeba får somna in? Hemska tanke - bort!!

Min älskade solstråle, bästa vän, själsfrände, älskade älskade vän! <3 Inga ord kan beskriva mina känslor för dig, bara tanken gör mig förbannad och ledsen.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela