® Det är inte mig det är fel på!

Publicerad 2013-08-29 23:57:19 « Vardagen,

Jag ska inte behöva försvara något. Varken någon handling, ord eller relation. Inte för någon!

Jag är tillsammans med Marcus därför att jag älskar honom! Vad vi sen gör tillsammans har inte andra med att göra, bara för att man inte gör som alla andra par!

Jag kommer inte låta han försvinna ur mitt liv bara för att någon människa ifrågasätter om vi ens gör något, den människan borde se till sig och fundera på varför den är singel istället...

Jag älskar Marcus mer nu, än i början för 4 år sen. Alla människor är olika, och det gäller att acceptera + respektera varandra, annars kommer man ingenstans.


Jag älskar dig då, nu och för alltid <3 <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela