® Bort med påslakan!

Publicerad 2013-08-15 10:10:05 « Vardagen,

Roadtrip med Annika
Helt underbart, det var inte målet med resan som var det bästa utan själva resan. Helt underbart sällskap, och jag kände iaf att vi kom närmre varann igen. Vi pratar inte lika ofta längre, vi träffas inte speciellt ofta. Men det är skitsamma - det är så här vänskap fungerar! <3 Äkta vänskap...
 
Ullared var helt okej, lite för mycket folk bara. Och tråkigt att dem inte har rätt storlekar på underkläder >_< Annars blev det ganska billigt för min del, 1300kr ungefär. Jag är nöjd ändå ;)
 
På väg hem tog vi en omväg, Skåneporten och Perstorp.. Bazinga fick nykomlingen heta, Zobel blå dam som nu är parad med Marschmallow (Spåne).

Vi svängde in på älgsafari, i Markaryd, och det tände till. Vi var inte lika slöa längre, vi fick den där adrenalin kicken som behövdes för att klara den långa vägen hem :) Vi bestämde oss också för att ta en roadtrip vid löning, och då går bilen runt Vättern bara. Och så får vi se vart vi hamnar :)
 
Jobbet.
Ja, månadsanställningen är slut, men jag jobbar på ändå. Jobbat måndag, tisdag, igår och idag. :) Ska hoppa in i duschen, för att sen bege mig mot Kumla och jobbet. 13-21.30.
 
Sist men inte minst.
Innan jag somnade igår. Jag har ett svagt minne att jag sa något med : det blir för varmt med påslakan", så tänkte jag inte mer på det. (Jag var ensam hemma) Och så vaknade jag kl 7. Går upp och Marcus är hemma. Berättar för honom om det här, och så kommer jag in i sovrummet och får se att påslakanet är borta. Då har jag tydligen dragit bort påslakanet... Men av vilken sund anledning? Jag frös ju!?
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela