® Omdömen

Publicerad 2013-04-21 11:04:00 « Omdömen,

 
 
Lätt att få kontakt med politiker, bra kommunikationer till Hallsberg och Örebro. enda negativa är att dem inte verkar bry sig om lilla Kvarntorp..
 
 
 
 
Mysig miljö, bra service! Jag som inte dricker varken the eller kaffe, dem kom med juice inom kort - bra service.
 
 
 
 
Dem kunde ta hand om rondellkörningarna istället för att ta cyklister. :)
 
 
 
 
Har endast haft kontakt med studievägledaren än så länge, men jag gillar utbudet - även om det saknas lite ;)
 
 
 
 
Bara positivt att säga. Bra priser och hjälpsam personal, stort utbud :)
 
 
 
 
Mysig miljö, trevligt bemötande och underbara människor!
 
 
 
 
Åker ofta med SL när jag är i storstan. Men jag har bara haft positiv respons, förutom lite väl hårda säten..
 
 
 
 
Mycket trevligt - oerhört intressant att se hur skoindustrin har byggt upp Kumla :)
 
 
 
 
Har haft positivt bemötande därifrån. Har precis bytt till Kumla, så återstår att se om en vecka om det är lika bra IRL. Men har varit på plats med bekanta, och då har jag haft ett par saker att tänka vidare på..
 
 
 
 
Jag gillar inte deras system när man söker lägenhet. I över en månad har det stått "under behandling", och vilket nr man har i kön - men sen får man inte höra något. Så tar tiden slut, utan att man vet något..
 
 
 
 
Trevlig gammal byggnad, lite snurrig att hitta rätt ingångar emellanåt..
 
 
 
 
Jag gillar inte layouten på webben, men jag gillar att det finns en extra sida för oss som vill läsa mer ingående om våra orter :)
 
 
 
 
Stort och rymligt. Bra personal och lätt att hitta.
 
 
 
 
Bra mat och strålande underhållning. Lagom centralt.
 
 
 
 
Lagom stort och rymligt. Hjälpsam personal och det går att ha grupparbeten i en lagom tyst miljö.
 
 
 
 
Otrolig personal med en bra kundservice! Och då ska vi inte tala om maten - som är underbar!
 
 
 
 
Lagom stort och rymligt. Hjälpsam personal och det går att ha grupparbeten i en lagom tyst miljö.
 
 
 
 
Bara positiva erfarenheter. Trevlig personal med bra kunskaper.
 
 
 
 
Sköna säten, bra chaufförer som också är trevliga. Lagom många stopp efter vägen. Oerhört bra priser!
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela