® Nehepps

Publicerad 2013-04-10 13:37:39 « Vardagen,

Åkte till skolan då vi skulle på studiebesök på Karsudden, men läraren ringde oss och berättade (lagom när vi alla stod där och väntade in den sista eleven) att det var inställt pga sjukdom. Tragiskt, men det går säkert fler tåg :)
 
Har lite andra saker att göra, skolarbeten osv. Just nu uppsats om drogmissbruk / drogberoende.. Oerhört intressant, måste jag säga. Sen fick jag reda på idag, av klasskamraterna, att jag har en uppsats till att skriva (Samhällsbaserad psykiatri)  >_< BIG DOH!!! >_<
 
+ demens uppgifterna till den kursen... Men det får vänta!
 
 
Min dag idag blir då alltså:
1) Ringa patientnämnden - som jag skulle gjort för läääänge sen. Bråka ännu mer om min rygg, så jag får det här klart!
2) Drog uppsatsen - köööör!
3) Ny uppsats - vad ska jag skriva om där??
4) Någon enkät till Maja, som ska med nästa vecka....
5) Ut med Zheeba i snön.
6) Göra rent hos kaninerna..
 
Hinner jag allt innan läggdags?
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-04-10 14:34:45

Du hinner om du vill :)

Svar: Jag hoppas det iaf..
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela