® Lite hopplöst

Publicerad 2013-04-16 23:09:22 «

Det mesta känns hoppfullt nu, iaf för en stund. Efter att ha varit utan concertan i en vecka, ca, ligger min puls på 63 - blodtrycket på 110/75. vikten då? -3kg på 3månader, inte fy skam. men vad har jag gjort? ingenting mer än vanligt..

och sen har jag äntligen kommit till insikt: jag är socker/godis missbrukare. Det finns många runtom i världen, men för mig kändes det skönt när jag fick det slaget i huvudet. Det stämmer in så väl. Istället för att prioritera mjölk eller billig mat så köper jag hellre godis. Jag har svårt att se det i långa loppet, även om jag är väl medveten om att det är helt fel.



idag har alla kaniner fått känna av våren. jag släppte ut familjen glass på balkongen tillsammans med lilla blå, det gick ur bra som helst, och det var kul att se deras glädjeskut :-) frutti kom också ut en sväng, vilket känns bra i själen. fluff behöver komma ut oftare, mesen ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela