® Det är snart tisdag!

Publicerad 2013-04-25 07:20:00 «

Tänk vad tiden kan gå fort.. Snart är det tisdag och det betyder läkarbesök!! Jag kör vidare på samma inställning som när jag pratade med sköterskan - inte låta någon köra över mig, och jag tänker INTE stressa fram orden. Jag ska ha med mig fusklapp så jag inte glömmer hälften (det viktigaste) som jag brukar.

Igår var klassen iväg på studiebesök på Karsudden - otroligt intressant! Trevlig personal som tog hand om oss, och om han tog hand om oss på det viset borde han vara bra för patienterna. Han var sig själv, var inte rädd för att sticka ut. Han var inte så formell :-)

Så hjälpte jag Mia att flytta ett lass, när jag kom hem. Sen var jag hemma och tog det lugnt. Inatt vaknade jag dock av att katten, lilla blå, hoppade rakt på min onda punkt på ryggen. Jag kunde inte röra mig, jag kände mig nästan förlamad. Men efter några timmar, och tre Alvedon, så kunde jag somna. 2 timmar lyckades jag få sova på slutet, så idag blir intressant..

Concertan har jag börjat med igen, jag har kommit en bra bit i min utveckling, jag har insett massor och jag har fått arbeta av vissa saker. Jag har fått lära mig att verkligen tänka efter innan jag säger att jag kan göra något. Jag ska jobba på en bättre struktur hemma, i vardagen, ta itu med ryggen och fokusera på familjen. Och det är lite därför jag har bestämt mig för att åka till Karlstad och träffa farmor, framförallt. Och sen får vi se hur många fastrar och farbröder jag hinner träffa, men det finns ju vissa jag bara måste träffa. Som jag känner!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela