® Stor renovering!

Publicerad 2012-09-24 23:52:00 « Fakta, Frågor & Svar, Mänskligt, Vardagen,

Nu är det dags.. Det har varit en ruta på vänstra sidan ett tag, där det stått att renovering pågår. Den har legat under paus. Men nu så! Nu kör vi renovering av bloggen medans jag håller karln sällskap då det är nya WOW "patchen" - mists of pandaria. 
 
Sådärja!
 
Då har vi gjort om bloggen lite, blev inte riktigt som jag har tänkt mig men eftersom att klockan tickar och det är en dag efter måndag, så blir det bra så länge - jag får sätta mig snart igen och pilla vidare. Nu kan jag börja använda blogg.se för att kunna skriva men även lägga ut bilder i bloggen utan att bilderna hamnar utanför inläggs linjerna ;) Nu är dem lagom stora! - YAY!
 
Mina länkar under headern, där ni kunde läsa om oss - finns nu under länkar (vissa utav dem) - men kommer flyttas under headern inom en snar framtid. 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela