® Fredag!

Publicerad 2012-09-21 08:32:50 « Vardagen,

Jag har, dem senaste dagarna, suttit med uppsatsen nästan hela min vakna tid. Jag har kommit en bit på vägen, men än är den inte riktigt redo att lämnas in. Idag blir det lugna puckar, Fanny kommer hit och har fredags mys. Imorgon är det dags för utställningen i Kolmården, Norrköping! Lite längtar jag faktiskt ;)
 
Igår drog Maria med mig ut mot mina hemtrakter, svamp plockning. Det blev några liter. :)
Dock märks det att Zheeba inte är så ung, som hon en gång var.. Min lilla jätte bebis är pensionär! 
Hon hade sprungit i skogen i ungefär 4,5 timmar - ligga i bilen i ca 50 min - det är inte konstigt att man blir stel. Men då var det inte så farligt, som det brukar bli annars. :)
 
Nej, frukost och ut på promenad
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-09-21 12:55:23

Ta en lugn dag du! :) Hoppas att det går bra med uppsatsen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela