® Varför?

Publicerad 2012-10-18 23:32:31 «

Varför ska alla människor göra något så lätt till något komplicerat? Jag inkluderat!!!

Jag har velat och bytt design, på kaninburen, hundra tals gånger.. Varför kan jag inte bara nöja mig med en? Nu är det iaf slut räknat för idag! Designen är ändrad, igen, men billigare blev det iaf. Stabilt? Det återstår att se -,-



Tomt är det iaf, här hemma. Karln saknas något grymt mycket nu! <3 Min älskade snutte snutt! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela