® inlägget innan

Publicerad 2012-10-06 22:22:08 «

Poängen med inlägget innan var att få ur mig dem negativa känslor rivit i mig idag. Eller egentligen sen i måndags. Ångesten har en stor kraft inom mig, men tack vare mer informatio och en karl som har stöttat mig så har jag kommit en bra bit på vägen..

Jag drog heller inte upp allt, i förra inlägget. Det hände betydligt mer än "bara" det där. Men samtidigt, skulle jag skriva om allt i minsta detalj skulle jag få sitta hur länge som helst. Det är skönt att få ur sig allt negativt emellanåt.



Naturen är en oerhört vacker medicin!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela