® Funderingar..?

Publicerad 2012-10-10 22:13:43 « Fyrbenta Gnagare, Hundliv, Mänskligt, Vardagen,

Då Kumla Kommun kommer ut hit på tisdag ska jag ta en promenad genom Kvarntorp och prata med så många som möjligt och se vad folk tänker här ute. Vad som saknas och vad dem är i behov utav.
Jag, personligen, skulle vilja se lekpark och hundrastgård. 
Kanske skulle man ta itu med det här.. Ordentligt? Orkar jag? Har jag tid? Värt det?
 
Planeringen inför kaninburarna ser ljus ut - dock blir det dyrare för varje dag, vilket är rätt så konstigt ;) Så jag ska väl se över det lite, och se om jag ska ändra lite, kanske dra ner på vissa kostnader? 
 
Jag har även njutit av den underbara solnedgången med Zheeba idag. Jag, som i vanliga fall HATAR rosa, gillar när solnedgången gör sig påmind - dem olika färgerna, och hur det kan lysa upp osv. Me loves it! Man försvinner in i stunden och bara är och mår sådär jätte mega bra :) <3
 
 
Och hjärtat är iväg till jobbet, efter ca 3 veckor hemma så känns det tomt. Det är inte för ens man är ifrån varandra som man inser hur mycket man egentligen tycker om varandra. <3 Men det positiva i det hela är väl att vardagen kan komma smygande tillbaka. 
 
Jag ska även försöka komma in i nya rutiner - igen!
Det måste hända något nu!
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela