® Det kan se olika ut, men betyda samma sak!

Publicerad 2012-10-29 21:52:00 « Mänskligt, Vardagen,

Jag har känt att något inte riktigt är som det ska, men jag har inte lyckats sätta fingret på vad. Jag vet bara att jag har gått tillbaka till min försvarsställning i många situationer. Istället för att ha tålamod, känna känslorna som finns, så har jag visat aggression. Men det här har inte visat sig mot alla, inte heller varje dag. Men det dyker upp rätt som det är, och det är inte alltid lika roligt..
 
För en tid sen var jag små irriterad varenda dag, nu kan det gå flera dagar innan jag blir arg. Jag blir inte irriterad längre. Jag brusar upp och det går nästan över gränsen. Det kan vara för en små sak, men framförallt vid stress. Jag är inte stresstålig för fem öre, men har lyckats hantera det på ett annat sätt tidigare.
 
Kan det ha och göra med att det är så mycket nu?
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela