® Dårhus!

Publicerad 2012-10-19 19:15:01 «

Ja, under en kort stund hinner allt hända! Jag sitter i soffan och pratar med Annika i telefonen, med headset. Tussan är vid sin klöspelare, och börjar jama efter en liten stund, jag går dit och kollar så hon inte har fastnat. Inte fastnat. Går därifrån, hon jamar och jag går tillbaka. Då hade hon fastnat, i sig själv. I en tova på halsen! Jag tar bort alla tovor och släpper henne. Jag går och sätter mig på golvet, en bit ifrån, klipper Zheebas fram klor. Tussan jamar till igen, då ser jag att hon ligger på golvet och fastnat med ena klon i klöspelaren. Skyndar mig dit. Tar loss henne, i samma veva har jag Annika i luren som skrattar för katten jamar, en karl som skrattar och pratar på Skype inne i data rummet. När Tussan vart lös sprang hon förbi Zheeba, varav Zheeba flyger på henne och jag skäller ut Zheeba, eftersom att Tussan bara sprang förbi.

Allt inom bara en kort kort stund! Jävla Dårhus man bor i.
Nu ska jag dock sätta mig med studieuppgifterna vi har, så jag kan släppa en sak iaf ;-) Se ifall jag blir klar idag eller inte.

Tutti skulle behöva komma ut igen, klippa klor den här gången. Frutti måste jag nästan bråka med för att få ut, men jag gör vad jag kan. Även om hon är trevlig och kommer till gallret och kan äta ur handen så vill hon inte att man klappar på henne i buren. Hon behöver också klippa klor, men jag ger mig inte för ens hon kommit ut, om jag så måste be Marcus om hjälp. Han som inte tar bort armen när hon gör utfall :-P





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela