® Dags igen.

Publicerad 2012-10-02 19:24:05 « Vardagen,

Det har inte blivit någon uppsats skrivning på ett tag, anledningen är att jag har glömt bort det. Jag kan sitta i flera timmar i sträck med en sak, släpper jag den för en stund så är det sen svårt att komma igång och veta vart jag var. Men att sitta en hel dag + natt är uteslutet, tyvärr. Så då får man öva sig på att påbörja och avsluta saker. :)
 
Så nu ska jag återgå till uppsatsen och fördjupa mig ännu mer.
Gårdagens lektion handlade mycket om ätstörningar, vidare mot lite ångest och vidare till OCD. Vilket vi kommer fördjupa oss mer i psykiatri 2. Jag har iaf bestämt mig för att läsa Psykiatri 2, Rättpsykiatri och Samhällsbaserad psykiatri till våren. Vilket jag tycker ska bli riktigt intressant. 
Och snart avslutar vi psykiatri kursen och går in i medicin 1 tillsammans med Vård o Omsorg 2. Vi avslutar höst terminen med psykologi, och det är ju strålande :)
 
Nej, uppsatsen var det ja!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela