® Ångest Odjuret

Publicerad 2012-10-15 22:16:21 « Mänskligt, Vardagen,

Jag kan ju säga att jag vaknade på helt fel sida imorse. Fel människor har fått ut för det, vilket absolut inte är meningen! Och nu på kvälls kvisten är jag trött. Har suttit och lyssnat på regnet och nu är det natten..
 
 
Ångest Odjuret tar över emellanåt. 
Jag hatar mig själv emellanåt.
Men jag ska rida ut den här stormen också, inte bara för min skull
utan även för min underbara pojkvän som står ut med mitt humör <3
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela