® Allt för ofta!

Publicerad 2012-10-11 21:20:32 « Fitness!, Vardagen,

Jag är så grymt jävla trött på att vackla upp och ner i vikt, att känna lycka när jag ställer mig på vågen på dessa återbesök är underbart men jag vill märka skillnad! Så nu kör vi igång på riktigt - om jag så ska behöva plåga mig själv för att sätta igång. Jag har en cykel här inne - sätt dig på den! Jag har musik, både datorn och tvn - Use it, damnit! 
 
Så istället för att köra morgon + kväll, som jag hade tänkt från början, ska jag köra ett långt pass om dagen istället, så jag kan duscha en gång istället för flera! Det kanske kan trigga igång mig mer? Att jag får fixa någon film /serie att titta på, som jag BARA tittar på när jag sitter på cykeln? Jag måste igång nu! 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Samuel Gustafsson

Publicerad 2012-10-11 21:38:22

You can do it! Du fixar allt, du är ju bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela