® Söndag kväll !

Publicerad 2012-11-18 22:41:54 « Vardagen,

Nu är jag hemma igen, helt slut efter en kväll på jobbet. Men finns det något så underbart som att få höra orden "jag har saknat dig", upprepas med ett stort leende på läpparna? ååh! Det gjorde min, hektiska kväll, helt underbar!
 
Nu är jag hemma igen, och rensat kaninburarna.
Tutti har varit ute och hoppat lite. Och nu ska jag slänga mig i soffan med sambon, innan det är läggdags ;)
 
Jag har lite fina idéer att skriva om, men återkommer ;)
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela