® Sjukgymnasten - Det gick bra

Publicerad 2012-11-21 11:10:00 « Personligt,

Det gick bra hos sjukgymnasten, en rolig snubbe var det. Mycket skratt vart det, och en behandling påbörjas redan idag.
Eftersom att jag inte sökte hjälp på en gång, för 7år sen så kan det ta längre tid att reparera. När jag låg på magen, och han hade tryckt färdigt, så säger han att det finns två olika anledningar till att jag har som jag har. Graviditet, foglossning menade han på, tyvärr så går jag inte och är gravid i 7 års tid men ändå ;-) Andra var en inflammation i muskelfästet. Det kan även finnas en risk att det är något ärftligt, och eftersom att halva släkten har problem med leder och muskler på pappas sida, så kan det vara som så...
Är det ärftligt så är jag i åldern då det är debut för dessa problem, men han trodde att det hade med arv att göra samt att smällen jag fick påskyndade det hela.
Så jag fick i läxa att forska lite kring familjens sjukdomar..
40st armlyft
20st ben kick med vardera ben
2tab Antiinflammatorisk läkemedel
Varje dag i tre veckor framåt.
FAR skulle han fixa, och jag skulle fundera på akupunktur.
Så eftersom att jag är skeptisk mot själva konceptet, så undrar jag om det är någon som har erfarenhet av just akupunktur?!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela