® Sjukgymnast

Publicerad 2012-11-20 17:46:00 « Vardagen,

Imorgon är det dags, mitt livs första besök hos en sjukgymnast. Är halvt som halvt nervös, jag är bara glad att svanken inte är bättre och att det är tidigt på morgonen.. Då får han verkligen se hur det är, och hur illa det kan vara ibland. För hade inte svanken trilskas så hade jag avbokat tiden, varför gå dit när dem övningarna han säkert vill att jag ska prova går hur bra som helst? Jag vill att han ska se det, när det är som värst.
Tidigt på morgonen är bra, då är svanken som värst. Den har liksom inte riktigt kommit igång ordentligt då.
 
 
Sen har det säkert mycket att göra med vädret, när det blir kallare så blir ju kroppen lite stelare. Men vad fan, min svank har jag haft problem med (av och till) i 7 år nu. Nu får det bannemig vara nog!
 
Nu ska jag dock röra mig ifrån datorn en sväng, för att knyta lite med min nya idé, reflex ;)
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela