® Omdömen - Rejta

Publicerad 2012-11-01 19:39:31 « Mänskligt, Omdömen, Tips & Trix,

 
 
Bra priser, bra färdiga mackor. Perfekt att köpa när man behöver något billigt i magen! Hjälpsam personal
 
 
 
 
Bästa stället jag ätit på. Kyckling wrap! Underbar personal, och beställer man mat går det fort :)
 
 
 
 
Gillar inte Tv4s avbrott i filmer osv, för 22 nyheterna. Men det går ju inte att göra något åt. Tv4 play används flitigt
 
 
 
 
In med mer musik på Spotify, mer av dem äldre låtarna. Gör sökfunktionen mycket enklare. För övrigt är jag riktigt nöjd :)
 
 
 
 
Lätt att läsa på nätet, men gillar tidningen bättre.
 
 
 
 
Gillar Ellos, snabb leverans, trevlig kundservice! Dock är det synd att man inte kan använda sig av internetbanks betalning, inte vid senaste beställningen.
 
 
 
 
Min första mobil var med ett Comviq nr, man fick bonus när man pratade i telefonen - det var bättre förr ;) Har alltid gillat Comviq, har inga problem med vare sig täckning eller liknande
 
 
 
 
Jag gillar inte Aftonbladets hemsida, men däremot tidningen. Hemsidan är så snurrig, oplanerad.
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Kristina Bencze

Publicerad 2012-11-01 19:48:05

Hur mycket tjänar du på att göra dessa rejta-inlägg? [: Bara nyfiken, eftersom jag sett på Bloggerfy osv. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela