® Lördag 3 November

Publicerad 2012-11-03 15:43:00 « Hundliv, Mänskligt, Vardagen, Zheeba,

Eftersom min underbara sambo har ett projekt som har med akvarium och göra så har han byggt en armatur själv, köpt in köksmoduler och målat dessa. Nu är det bara akvariumet kvar, och det ska hämtas imorgon. Och eftersom att Zheeba inte får plats i bilen så får hon snällt stanna hemma. Och jag har en underbar mamma som kommer komma hit och spendera en hel dag här i Kvarntorp och tar hand om hushållet medans jag och Marcus åker iväg.
 
Men innan vi åker så är det lite som ska förberedas, så vi gör en check lista..
 
  • Plocka undan på bänken, där karet ska stå
  • Dammsuga
  • Starta tvättmaskinen
  • Plocka undan
  • Ställa ut träburen på balkongen (igen)
  • Bädda rent i sängen
  • Duscha
Och jag lägger till att jag ska ut med hundarna också, och ge alla djur mat. Men eftersom det sker dagligen så lägger jag inte upp det i checklistan ;)
 
 
Tussan tycker att det är dags för mat. Vi har börjat ge henne portionsförpackade Friskies blötmat. Hon älskart! Om vi är tjockisar, är det väl inte mer än rätt att hon också ska vara det, eller hur? ;)
Men hon får snällt vänta till senare..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Mamsen Anki

Publicerad 2012-11-03 16:47:54

Jag dyker upp i morgon. Åker hemifrån vid 07.30..Pöss

Svar: Jajemänsan! Då finns det kaffe också ;)
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela