® LillJay !

Publicerad 2012-11-19 23:53:00 « Personligt,

Jag har, i mina yngre dagar, skrivit och spelat in låtar. Det vart som min terapi. Och visst, jag saknar det ibland. För min sista låt var nog den bästa, även om texten kunde varit bättre. Men det var bättre förr, när man kunde skråla bäst tusan man ville. 
 
Den här låten, den sista jag spelade in, publicerades 7 Januari 2009. Det är snart 4 år sen. Det har hänt mycket i mitt liv sen dess.. Men visst, det finns inget som hindrar mig från att börja skriva texter igen, eller skriva av mig. Men nej, något tar emot inuti! 
 
  Sen finns det självklart låtar som jag är mindre nöjd med, och idag skäms jag nästan för dem flesta. Men! Man måste lära sig acceptera det som varit och gå vidare... Någon gång i livet.
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Så, då har ni fått veta något ut över det vanliga..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela