® Att vara förkyld

Publicerad 2012-11-17 10:44:35 « Vardagen,

Att vara förkyld har jag aldrig riktigt förstått. Jag menar du är frisk, men ändå sjuk. Min kropp är sällan sjuk, men när den väl är det så är det ingen höjdare. 
Den här förkylningen kom plötsligt. Jag var i skolan, allt var som vanligt. Kom hem och kände att det var något i halsen, som när man vill spy vet ni? Men känslan gick inte över, utan den vart värre och värre.. Dagen efter kom nästäppan, och strax efteråt hostan. Nu har det kommit i etapper, det brukar det inte göra. Sen har jag känt av öronen på ett helt annat sätt. Ibland försvinner balansen, det snurrar till något djävulskt!
 
Och igår kväll åkte jag och sambon och köpte lite fishy fishy! Amano räkor och Galaxy, nånting fisk ^^ Bra koll! Efter Grizzly åkte vi hem till svärmor och klappade kisseungar av rasen Ragdoll. Hur söta som helst, bilder kommer så ha tålamod ;)
 
 
 
Förutom förkylningen så har jag haft problem med svanken. Men vi får väl se vad det blir av det hela..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Anna Pettersson

Publicerad 2012-11-17 12:22:05

Hej!
Jag heter Anna och jag var på språkresa i somras och skulle gärna vilja åka igen nästa sommar. Jag är någonting som kallas "Crew" och samlar poäng för att få en gratis språkresa, och undrar om du skulle vilja beställa en katalog utav mig, det är gratis och du binder dig inte till någonting utan du får bara hem en katalog, om du sedan bestämmer dig för att åka iväg så får du jätte gärna säga att du värvades utav mig :) Här kan du beställa en katalog: http://my.ef.com/Anna.Pettersson tack på förhand :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela