® Rallylydnad

Publicerad 2012-05-18 10:21:13 « Träning,

Jahopp, då har jag kört ett pass med Zheeba, enligt papprena som jag skrev ut. Och det verkar lovande. Inte för mycket skällande men brist i kommunikationen. Men det där löser vi, när granntanten kommit hem och kan hjälpa mig lite ;) Så nu ska jag ringa Tutti & Fruttis uppfödare och rådfråga lite, sen ska jag och Zheeba ut och träna in dem momenten som vi aldrig tränat på. - Blir mycket intressant.
Hittade nämligen en tävling, den 18 Juni i Karlstad, så den kanske kan vara intressant? Vi får la se, om vi kanske kan ligga i hårdträning en vecka så går det nog ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela