® Möblering!

Publicerad 2012-05-09 18:59:25 « Vardagen,

Sådärja, systrarna bus har fått flytta in i datarummet. Det är svalare här inne + att här har dem alltid sällskap + man hör dem inte hela nätterna ;)

Så har jag rensat förrådet, under trappen, på skit. Möblerat om där inne med. Ska ta uteförrådet imorrn, tänkte jag. Resten av kvällen ska tillbringas med att möblera om här i datarummet, så det blir mer plats. Sen ska jag baka två kladdkakor, har jag bestämt mig! Kanske även chokladrutor, det beror på om jag får tid över.

Jag ska ju även träna bebisarna här hemma, om jag inte tar en träning imorrn. Fanny kommer imorrn bitti kl 7 så det blir en hel dag med gamel tanten :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela