® Måndag, ny vecka !

Publicerad 2012-05-07 21:45:48 « Vardagen,

Ja, skola och arbete har står på mitt schema.
Har inte någon direkt lust att sitta vid datorn på min lediga tid heller, den har tillbringats i soffan med hjärtat och glott på "SuperNatural".. Mysigt har vi haft och nu är det såååå tomt utan honom. :( <3

Happ, har hjälpt mamma bära kartonger idag, packa upp och pyssla lite. Jag tog friheten och satte min egna prägel i hennes sovrumsfönster ;) Så nu är jag kär i att möblera om, slänga och rensa bland skit och köra iväg. Det får nog vänta ett par dagar till...
Så var vi förbi på en snabb fika hos mormor :)

På torsdag kommer Fanny. :)
Lääänge sen, gamla damen! <3

Nu ska jag lägga mig, skola imorrn!
*gäääsp*


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela