® Inför hösten!

Publicerad 2012-05-14 16:51:06 « Vardagen,

Var iväg och visade mitt fina ansikte på datakunskapen idag, happ godkänd ;)

Tog även reda på när vi börjar till hösten, och jag trodde att jag var ledig den dagen men icke! Så det får vi ordna. Och så hade dem satt upp litteratur lista inför höstens kurser och det blir några kronor igen. 1600kr sammanlagt (1800 med medicins mini ordbok), och det kan man väl kanske ordna, utan mammas hjälp den här gången - hoppas jag iaf :)

Gjorde även två prov, så får vi väl se nu framåt helgen om jag är godkänd
så jag kan börja med uppgiften om etiskt dilemma. *suck*

Imorrn är det skola igen, på onsdag är det Lindesberg som gäller!
Sen åker jag med styvfarsan hem därifrån, leta lite geocaching burkar.
Samt hämta ut mopeddelarna så Marcus (och kanske A) kan skruva ihop
lilla Börje så man kan ta sig någonstans!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela