® Hur det än blir

Publicerad 2012-05-09 12:21:59 « Mänskligt,

Vad jag än säger/skriver så vänder du det emot mig.
Tänk lite på ditt egna sätt att vara, hur du beter dig.
Tycker du att du är tillräckligt vuxen?
Är det vuxet att skriva om det här?
Det går att diskutera hur långt som helst, men jag ger upp from idag!
Jag ger upp, vill du mig något så har du mitt nummer!


Jag vet inte varför men jag skrattar så fort jag tänker
på hur ditt liv ser ut, vart du står i dag jämfört med förr.
Är det för att vi är så lika men samtidigt olika?


Det måste få ett slut på det här!
- Det känns som att du alltid letar fel på mig. 
Det känns som att jag aldrig kommer vara
en människa i dina ögon!

Men nu får det vara bra!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela