® Det blir aldrig som en tänkt sig!

Publicerad 2012-05-02 06:17:57 « Vardagen,

Och tur är väl det, kanske..

Det blev inget Fellingsbro, strax innan styvfarsan ringde så ringde dem ifrån jobbet. Jag fick hoppa in och jobba kväll. Dem ville även att jag skulle jobba idag, kväll, men eftersom jag ska till skolan idag och skola imorrn + prov så kände jag att det kommer bli för mycket.
Det var riktigt skönt att komma tillbaka till jobbet, var ju jätte länge sen jag jobbade sist. :(


Nee, nu ska jag ut med Zheeba på morgonrundan innan jag
tar Börje och brassar till Hallsberg och skolan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela