® Underbara ledighet!

Publicerad 2012-03-22 18:17:55 « Vardagen,

Då är det ledigt för hela slanten, hela helgen och varje dag är fullbokad känns det som :) Imorrn är det löning och då ska vi ut och storhandla, så att det är gjort (om vi kommer iväg på dagen så vi slipper rushen på kvällen sen, alternativt att vi åker sent på kvällen - som vanligt när solen är framme) innan vi lägger pengar på annat.


Sen ska vi förbi Byggmax så jag kan köpa allt som behövs för att göra uteburarna till ninisarna. Så dem är klara tills vädret tillåter dem att vara ute längre stunder. Då har man även något att pilla med :)


Idag har jag fått tagit större ansvar på praktiken, mitt nya tim jobb, och det känns underbart. Jag växer för varje dag som går och det kommer kännas konstigt att inte vara med där hela dagarna sen. :/ Kommer sakna dem som tusan.


ÅÅH! Jag såg så fina rosor idag men eftersom vi inte äger någon vas så gav jag fan i att köpa dem. Men det är ju tanken som räknas ;)


Och på lördag blir det Bra & Begagnat och en spår dag med Annika ;)


Och så har vi en granne här ute som tydligen föder upp Lejonhuvade kaniner och Dvärgvädur, så har tänkt att kolla upp vad det är för något och om man fastnar för någon. Men det tror jag väl inte, jag är så petig då jag nu har två blåögda så vill jag ju självklart fortsätta med det. Sen måste jag ha ännu en bur och det är inte det billigaste - har jag kommit på ;)


Men nu är det dags att mysa med dem små liven, Herr Frutti har blivit lite mer social och det känns underbart :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela