® Två dagar kvar

Publicerad 2012-03-20 18:00:41 « Vardagen,

Idag har det gått igenom smärtfritt och det har varit en riktigt bra dag idag :) Mycket positivt måste jag säga.


Och jag har alltid umgåtts med människor som antingen är äldre eller yngre än mig. Varför vet jag inte :/ Så dem jag pratar mest med på jobbet är äldre och min bästa vän är yngre än mig (även om det bara är ett år så känns det ibland som att hon är äldre än mig).


Eftersom att jag ska bli bättre på att motionera så är det på tiden att jag gör något åt det här. Jag ska ut på promenad med stavarna, precis som igår, och låta Zheeba motioneras lite. Sen har hjärtat förberett för Pannkakor så det blir mys med hjärtat och sen sängen :) Ska väl läsa lite i skolboken, om jag kommer ihåg. Skulle jobbat kväll imorrn men det blir ett dagspass istället. Lika bra det, så jag får komma in ordentligt innan jag är klar med praktiken och kan komma som vikarie och kunna allt ;)


28 Mars är det dags för delegering ;)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela