® Thats the way its gonna be!

Publicerad 2012-03-12 15:06:12 « Vardagen,

Livet rullar på, även om det inte är det bästa med mitt psyke. Men efter ett samtal med farmor igår så känns det bättre, konstigt nog. Lilla älskade farmor! Så har jag bestämt mig för att ta en tripp till älskade Karlstad och hälsa på farmor och lite sånt, fram igenom när pengarna rullat in på kontot.

Annars är det fullt upp med mig själv, hemmet, praktiken, skolan (har två prov att göra innan onsdag v.15), allt annat runtomkring. Jag har även pratat snabbt med min handledare om timvikariat, och hon vart så glad så. Hon ser väldigt ljust på det. Och hon ger mig komplimanger hela tiden, så man växer ju för varje dag :) Så vem vet, jag kanske känner mig tillräckligt frisk i skallen och blir timvikarie. Man måste ju börja nånstans.
Jag går ju ihop med alla pensionärer, även dem lite mer svåra - och det är inte många som gör = stort + i kanten ;)


Idag lutar det åt en cykeltur med Zheeba, då jag har missunnat henne den senaste veckan pga praktiken (det blir ju så när man praktiserar 100%) Sen när hjärtat har vaknat ska jag dansa med dammsugaren. Vi fick ju en ny utav mamma och Anders :D Och det är jag så jävla glad för, nu är det ju kul att dammsuga.

Imorrn är det Lindesberg som gäller, prata med Socialpedagogen och ta blodprov, blodtryck, ekg och sånt där. Känner mig helt slut i kroppen egentligen, men man får kämpa vidare. Depression är nog diagnosen jag skulle sätta på mig själv just nu.. Men det går över!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela