® Snart iväg!

Publicerad 2012-03-31 15:42:54 « Vardagen,

Gick upp 5.40 imorse och var helt död, så beslöt mig för att sova en stund när jag kom hem runt 12 snåret. Blev en timmes övertid, men för mig gör det absolut ingenting ;) Så fick sova en timme, var ute med Zheeba i någon timme och Systrarna Bus.

Nu väntar jag bara på att klockan ska ticka iväg, är mätt och belåten, så jag kan åka och jobba igen. Och så ska jag jobba dag imorrn. Det är rätt så många sjuka, så vi får la se. Jag försökte få kvällspass imorrn, men det gick inte. Men men, det är iaf pengar och något att göra. Så har jag satt upp att jag inte kan jobba måndag + tisdag. Jag behöver vila mig :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela