® Nu får det ta mig fan vara nog!

Publicerad 2012-03-08 17:09:31 « Vardagen,

Inte nog med ett oerhört jobbigt samtal igår, som fick mig att börja tänka om ordentligt och gjorde att jag inte kunde sova på ett par timmar. Utan efter en halv dag kunna lägga det här samtalet åt sidan för att fokusera på praktiken, så får jag nästa samtal som gjorde hela dagen förstörd. Och inte nog med det, veta att man kommer hem till en sjuk karl. Och vi vet alla hur karlar är när dem är sjuka ;)

Så nu ska jag väl försöka ta mig in till Kumla, igen, för att handla fil och sånt :)
Imorrn är jag ledig, så ikväll blir det lugnt.. Fokusera på mig själv i första hand.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela