® Nu börjar allvaret!

Publicerad 2012-03-24 08:03:30 « Vardagen,

Åh vad skönt jag har sovit inatt, men drömde att vi gick förbi en djuraffär med mååånga kaninburar men vi gick aldrig in. Så imorse när jag vaknade försökte jag tänka vart den där affären låg, men kom på efter ca 10min att det var i drömmarnas värld.. BLOND?


Idag blir det ingen spår med Annika och Emma, det blir en spår med mig själv :) Jag har ju tinat upp köttet så varför inte ;)


Min frukost blev en tallrik jordgubbskräm, en liten youghurt (jordgubb/smultron) och ett par jordgubbar. Undra om man längtar till sommaren ? ;) Det borde jag kunna stå mig på, redan efter halva tallriken mådde jag illa - precis som när jag tagit en tugga på en smörgås på morgonen :/



Men nu ska jag väl äta färdigt för att sen ta en tripp ut med Zheeba i det fina vädret och kolla alla fina vårtecken som kommer upp :) Sen bär det av in till storstaden, Bra & Begagnat, och kanske en titt in till mamma :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela