® Nu är det snart vååår!

Publicerad 2012-03-06 17:32:58 « Vardagen,

Urschamig! Full snurr i min skalle nu. Nog för att jag tycker att onsdagar + torsdagar är jobbiga, hinna med allt som ska hinnas med osv, men att praktisera med ett schema på 100% är ännu värre. Men! Jag löser det här ändå ska ni se ;) Hittills är jag nöjd och det är väl tur det, kanske (men bara kanske) blir det sommarjobb och eventuell timvik - dem behöver ju folk så varför inte? Njae, vi får se. Behöver nog ett körkort först, och kanske en bil? ;)

Vi får väl se vad det blir, psyket ska ju hänga med också. Det är väl det enda jag tänker som håller mig tillbaka lite - jag vill inte gå in för mycket då jag är rädd att falla tillbaka till det värsta scenariot. Så jag håller mina tyglar i styr, så att säga :)


Annars är det inte mycket annat som händer, jag försöker hinna med vardagen och umgås med hjärtat och djuren (läs Zheeba o kaninerna) innan det är dags att finna sängen. Så det ska jag göra nu. Zheeba är nöjd iaf, nu ska kaninerna få komma ut och skutta en sväng innan det är dags att börja med maten.

Sen är det dagtid resten av veckan, ledig fredag och jobbar helgen :)
TJOFLÖJT!



Kände mig spyfärdig igår, men det släppte och idag har det varit samma
sak. Illamående och lite yrslig. (jaa, jag vet att det heter yr! ;P)
Men men.. Det går väl över.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela